Het zit er op! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Linda D - WaarBenJij.nu Het zit er op! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Linda D - WaarBenJij.nu

Het zit er op!

Door: lindad

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Juli 2011 | Nederland, Alkmaar

Lieve allemaal,

Het is gebeurd. Deze krullebol is 10 weken van huis geweest, een geheel andere leven op deze wereld ontdekken.

En de hamvraag is natuurlijk, heb ik het overleefd zonder föhn?
Ja. Het geheim van de smid is geduld en tijd. Zodra je wat geduld en tijd hebt, kunnen de krullen aan de natuurlijke lucht drogen. Maar aangezien we hier het gehaaste leventje hebben, gebruikt men ons persoonlijk cosmetische middel: de Föhn!

En ja.. ik ben nu bijna 2 weken thuis (excuses voor het verlate berichtje, heb 'verstandig' besloten niet over te gaan op SOGen!), en ik ben al weer helemaal in het ritme.
En ik moet toegeven, ik vind het heerlijk. Je kan er op aan dat men op tijd is bij afspraken, men eet normaal, ze rijden hier gewoon weer in echte Lex* in plaats van neppe Toyo*, en...ik kan weer fietsen! (Al heb ik de eerste dagen wel wat zadelpijn heb gehad haha! )
En het antwoord op de meest gestelde vraag hier: nee, geen manderijn opgepikt of enig ander soort dat leeft buiten Nederland.

Ik kan weer genieten van brood, kaas, aardbeien, hagelslag, melk, pasta, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Al moet ik zeggen, het weer mag wel wat beter hier, dat herfstige gebeuren daar ben ik niet zo van.

Maar om het gehele avontuur te samenvatten: op een aantal mindere momentjes heb ik het heerlijk gehad! Ontzettend veel gezien en enorm genoten. Al heb ik niet de behoefte weer naar Maleisië te gaan, deze reis proeft naar meer!

Tot ziens, en wie weet tot mijn tweede reis!

Liefs, Lin

Ps. Toch nog wat foto's toevoegen, en deze keer van het snorkelen, aangezien die ik pas thuis kon bekijken!

  • 13 Juli 2011 - 21:33

    Hans:

    Ik sta mijn föhn weer graag aan je af mop.

  • 14 Juli 2011 - 11:04

    Paulien:

    Hiii Lin,
    you are back again, yeaah! Geniet van je vakantie en hopelijk tot snel.

    xx

  • 14 Juli 2011 - 13:55

    Frans En Gerda:

    Lieve Linda,
    Fijn dat weer thuis bent in je eigen fijne landje!
    Wij hebben genoten van je verhalen; bedankt daarvoor.
    Over 2 weken keren ook wij weer huiswaarts.
    Liefs en groetjes uit een zonnig Spanje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

Het zit er op!

28 Juni 2011

De negende week

18 Juni 2011

De achtste week

15 Juni 2011

De zevende week

08 Juni 2011

De zesde week
Linda

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 14134

Voorgaande reizen:

21 April 2011 - 01 Juli 2011

Mijn eerste reis

23 Oktober 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: