Mijn eerste reis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda D - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda D - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Door: lindad

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Maart 2011 | Nederland, Groningen

Nog lang niet voor iedereen bekend, en voor nog meer mensen onbekend waar heen.

Het gaat gebeuren, deze krullebol gaat 10 weken kijken hoe zij, onder de primitieve omstandigheden als backpacker, haar krullen in bedwang gaat houden. In Maleisië, want in België hebben ze gewoon föhns.
Maar waarom, hoezo, wanneer Maleisië?
Waarom: Om een leegte van 10 weken op te vullen.
Hoezo: Gewoon, omdat het kan.
Wanneer: 21 april (2011 uiteraard) om 15.30.

Ik ga 6 weken in Kuala Lumpur werken (officieel heet het stage, maar het heeft niets met mijn studie te maken) bij House Of Joy. Ik zal daar proberen mijn beste Engels over te brengen in de vorm van lesgeven aan kinderen. En ja, om met ze te kunnen commiceren, moet ik daar wat Manderijn voor kennen, mijn moedertaal in mijn vorige leven, super simpel...

Daarna zal ik nog 4 weken rondhuppelen door Maleisië, Borneo en Singapore. Althans, leuk bedacht, als backpacker plan je niet, dus ook in deze 4 weken zal ik mij laten verrassen!

Ik zal jullie op de hoogte houden (ik vertrouw op de internetverbinding in Maleisië), en ik hoop dat jullie mij ook zo af en toe een gezellig berichtje sturen!

Voor nu: Tot horens!

  • 31 Maart 2011 - 11:39

    Paulien:

    Yeaahhh, het avontuur kan bijna beginnen...spannend!

  • 31 Maart 2011 - 12:56

    Liselot:

    woehoee, gaaf!!! Viel spassss

  • 01 April 2011 - 06:27

    Froukje:

    Lin wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je weg ging... Nou krijg ik ook niet echt veel door hier in australie!
    Geniet er lekker van meid ik zal je niet meer zien aangezien ik pas 3 mei weer in nederland ben!

  • 02 April 2011 - 19:44

    Jorien:

    snik..snik..
    zal je af en toe een heel lief berichtje sturen ^^ XXX

  • 02 April 2011 - 21:36

    Gerda En Frans:

    JéJéJéJéJé,

    Je zult maar zo'n reis mogen maken.
    Geweldig!!! We gaan je volgen hoor!
    xxx

  • 04 April 2011 - 15:32

    Jettie:

    Tja, dat België, wat kan er allemaal gebeuren in België?
    Volgens mij heel veel ( leuke en ook nare) dingen.
    Dan toch maar Maleisië....
    Nog een paar drukke weken en dan gaat het grote avontuur gebeuren.
    Lieve Lin ik ben super trots op je.
    Mam

  • 09 April 2011 - 12:53

    Steef:

    Nog maar 2 weekjes!!
    Have fun! xxxx

  • 20 April 2011 - 10:08

    Rianne:

    Woehoe Lin! Morgen de big day..
    Wil je bij deze nog even heel veel plezier wensen! Zal je vast stiekem af en toe wel een beetje volgen;)

    Geniet ervan:D

  • 20 April 2011 - 17:24

    Riet:

    Heel goede reis en geniet met volle teugen.
    Knuffel van je tantetje!!

  • 24 April 2011 - 14:00

    Steef:

    Linniee!! Ben je veilig aangekomen? Hoe zijn je eerste indrukken daar?
    Ga er van genieten meis!

    Dikke kus!

  • 24 April 2011 - 18:14

    Sabine:

    Heey Liever,

    Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je veilig bent aangekomen :). Geniet ervan meis!!
    dikke kus

  • 25 April 2011 - 07:25

    Anna:

    Lin!!!!!!!!!!

    Goed aangekomen? Hoe was je reis en hoe zijn je eerste daagjes?

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

Het zit er op!

28 Juni 2011

De negende week

18 Juni 2011

De achtste week

15 Juni 2011

De zevende week

08 Juni 2011

De zesde week
Linda

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 14147

Voorgaande reizen:

21 April 2011 - 01 Juli 2011

Mijn eerste reis

23 Oktober 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: