Mijn eerste ervaringen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda D - WaarBenJij.nu Mijn eerste ervaringen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda D - WaarBenJij.nu

Mijn eerste ervaringen

Door: lindad

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 April 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Heej lieve thuisblijvers!

Vanuit Kuala Lumpur een (klein) overzichtje van wat ik afgelopen dagen heb meegemaakt..
Tijdens de vlucht naar Dubai zat ik naast een man uit India, hij was zo enthousiast (en maar praten) dat ik hem op gegeven moment Adele-21 heb laten luisteren, nou geloof het of niet, je hoorde hem niet meer... Hij draaide 7X achter elkaar Lovesong, vervolgens 7X achter elkaar Someone like you, graag gedaan Adele, vanaf nu af aan ook in India fans!

Aangekomen in Kuala Lumpur, naar mijn appartement gebracht. Daar zaten geen andere interns in, maar 2 chinese meisjes, die je van 10 cm afstand je zitten te bekijken en maar tegen je zitten te praten in het Manderijn, en een oud vrouwtje maatje bot, zonder tanden, die niets meer kan.. Dus...voelde ik mij toch even eenzaam en verloren die avond!
(Gelukkig gaan zij volgende week uit het huis, en komt er over 2 weken een nieuwe stagaire).

Zaterdag ben ik naar Taylor's University geweest, en een dag gespendeerd met wat Aieseccers (ik ben zelf via Aiesec aan deze stage gekomen). Op de terugweg, midden in de Moesson terecht gekomen, geloof me, je kan schuilen onder een brug wat je wilt, maar de regen komt overal.. Zeiknat mijn weg vervolgd, maar ben toen ook nog eens verdwaald.. En mocht het toeval zo zijn? Mijn beltegoed was op! Uiteindelijk taxi gepakt, die wist gelukkig waar ik wezen moest.

Zondag was het ook hier pasen, dat betekende voor de ouderen dat zij naar de kerk gingen (gewoon een ruimte, met af en toe een kruis op de wand). Ik ben met een andere begeleidster met 10 kinderen naar Mc Donalds geweest. Zij hadden een 3 uur durende programma in elkaar geflanst, inclusief een show van Ronald Mc Donald met spleetoog!

" s Middags lekker thuis gebleven, en gelezen, totdat rond 4 uur het noodweer uitbrak. Jemig, ik heb toch heel wat kleuren in mijn broek gehad, een onweer, dat wil je niet weten! Het schijnt normaal te zijn, dus ik denk dat ik zodra ik thuiskom, onweerimmuun ben!

Vandaag mijn eerste "stage" dag. Ik ben begonnen met het opnaaien van logo's op overhemden. Nou, die activiteit kan ik mooi op mijn CV zetten! Voor de rest geholpen met lezen. Het is nog even zoeken, maar ik denk dat ik dit wel 6 weken vol kan houden!

Ik kan helaas nog geen foto's plaatsen, dat zal ik van het weekend proberen.
Mijn telefoonnr hier is: +601116329450
Dus ook hier ben ik gewoon bereikbaar, voor een sms of wat :D

Nou tot volgende week denk ik!

Heel veel liefs Lin

Ps. Bedankt, alle lieve familie en vrienden die allemaal de moeite hebben genomen om een lief berichtje in mijn boekje te schrijven! Het was echt een fantastische verrassing!

  • 25 April 2011 - 11:47

    Nien:

    Wat schrijf je leuk! En nog weer nieuwe en andere verhalen!

    Kusjes,

  • 25 April 2011 - 12:45

    Marloes:

    Hi Lin,

    Lekker hoor, vraag me af of je nu dichterbij mij zit of toch nog dichterbij NL... :D Mocht het je daar toch niet bevallen kan je altijd nog omboeken toch? Hihi! Maar ik geloof niet dat je het niet naar 't zin gaat hebben. Het zal even een aanpassing zijn, maar dat is piece of cake natuurlijk! Succes meis, en ik wacht op verdere berichten! Dikke kus van ons allemaal vanuit Nebraska!

  • 25 April 2011 - 13:13

    Peet:

    Lieverd!

    Wat goed om te horen dat je goed bent aangekomen en dat het goed met je gaat!!! Volgens mij gaat het wel goed komen met je daar! Ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal! ;)
    Zusje, geniet enne tot volgende week :P

    Dikke kus P

  • 25 April 2011 - 15:02

    Steef:

    Linnieee! Leuk om je eerste ervaringen te lezen! Gaat helemaal goedkomen met jou daar! Genieter ervan!

    Liefs x x

  • 25 April 2011 - 17:21

    Jorien:

    Hoi lieff!

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen!
    En dat je verrassing ook goed gelukt is ;) :D haha..
    Kan niet wachten op je volgende verhalen!!

    Dikke zoenen!!

  • 25 April 2011 - 21:20

    Frans En Gerda:

    Lieve Linda,
    Je eerste bericht: wat leuk!!!
    We zijn blij dat je een goede reis hebt gehad. Je verhaal klinkt opgewekt, hoewel het begin wat eenzaam was.
    Succes met je stage en tot het volgende bericht! Een dikke knuffel van ons.

  • 26 April 2011 - 10:16

    Jessie:

    Lin!!! Leuk je eerste verhaaltje te lezen, best wel eng hoor dat onweer en gigantische regenbuien!
    Ik lees graag meer van je avonturen!! :)

    xx

  • 26 April 2011 - 19:29

    Anita:

    Je weet dat regen goed is voor je krullen ?
    maar na regen komt zonnschijn, dus .... (alles komt goed)
    veel plezier liefs Anita Rien Mike

  • 27 April 2011 - 17:25

    Sabine:

    Hoi Lieverd,

    Ik had laatst al een berichtje geplaatst maar ik zie hem niet meer! dan maar opnieuw ;)

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen :). Leuk om hier je ervaringen bij te houden :). Ben benieuwd naar je avonturen!
    Hou je taai meis, geniet ervan!! Het is even wennen maar dat komt vast wel goed.

    dikke kus, Bien

  • 01 Mei 2011 - 19:41

    Jettie:

    Wat leuk om te zien hoe je dagelijkse omgeving eruit ziet, zoals je al vertelde erg somber weer, heel wat anders dan het zonnetje hier in Duitsland en in Nederland ook geloof ik.
    Lin we zijn heel trots op je, ik hoop dat je nog heel veel mooie dingen te zien krijgt. liefs pap en mam

  • 01 Mei 2011 - 19:41

    Jettie:

    Wat leuk om te zien hoe je dagelijkse omgeving eruit ziet, zoals je al vertelde erg somber weer, heel wat anders dan het zonnetje hier in Duitsland en in Nederland ook geloof ik.
    Lin we zijn heel trots op je, ik hoop dat je nog heel veel mooie dingen te zien krijgt. liefs pap en mam

  • 02 Mei 2011 - 10:11

    Anna:

    Lin, lieverd!

    Ik dacht dat ik een automatische mail van jou verslag zou krijgen, niet dus, maar heb mijn emailadres opnieuw toegevoegd, maar goed, doet er ook helemaal niet toe! Wat fijn om wat van je te horen en je eerste belevenissen te lezen!!!! 't komt wel goed met jou!

    Liefs


  • 02 Mei 2011 - 12:40

    Riet:

    Fijn dat je reis goed is verlopen en je heelhuids bent aangekomen.
    Nu even wennen natuurlijk. Je hebt een leuke kamer, een plekje voor jezelf is heel belangrijk, toch!
    Geniet van alle nieuwe indrukken en van het werk!!!
    Liefs,
    Riet.

  • 02 Mei 2011 - 14:49

    Paulien:

    Haha, wat een mooie dingen beleef je daar allemaal. Nog geen loopbaanswitch voor ogen?! Als er iets genaaid moet worden, weet ik je te vinden. Heel veel plezier meis en geniet ervan! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

Het zit er op!

28 Juni 2011

De negende week

18 Juni 2011

De achtste week

15 Juni 2011

De zevende week

08 Juni 2011

De zesde week
Linda

Actief sinds 30 Maart 2011
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14128

Voorgaande reizen:

21 April 2011 - 01 Juli 2011

Mijn eerste reis

23 Oktober 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: